Prin petiţie se înţelege cererea, reclamaţia, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin poştă electronică, pe care un cetăţean sau o organizaţie legal constituită o poate adresa autorităţilor şi instituţiilor publice, conform aricolului. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor cu modificările ulterioare.
Este obligatoriu ca petiția să cuprindă: nume/prenume, adresa de e-mail, telefon, textul petiției, documente atașate (dacă este cazul), modalitatea de transmitere a răspunsului formulat.
Pentru a depune o petiție, vă rugăm descărcați formularul
Petițiile se pot depune la Secretariat în timpul programului de lucru ori se pot transmite pe adresa de
e-mail: secretariat@iroiasi.ro
NOTĂ:
1. IRO Iași nu va lua în considerare petițiile anonime. Petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare ale petiţionarului nu sunt luate în considerare, acestea fiind clasate, potrivit art.7 din O.G. nr. 27/2002;
2. Nu sunt luate în calcul petițiile în care este folosit un limbaj licențios;
3. Nu se iau în considerare petițiile care, deși au datele de contact, nu conțin text, clar, privind informațiile solicitate.
Legislație:
Ordonanţa nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor